Julens överenskommelse


Så här fint har min vän Emma det på första advent. Jag ville egentligen också ha liknande adventsljus, men med en sambo som är väldigt bestämd när det kommer till jultraditioner var det tvunget att vara stearinljus till advent. Blockljus går inte. Okej, sade jag. Men, då vill jag inte ha något rött. Överenskommelsen var träffad. Fast när jag visade bilden jag fick skickad till mig igår medgav han att det var ju faktiskt rätt så fint. Så kanske till nästa jul...? I år är vi nöjda med vår miniskog och minimalt med röda dekorationer.

Kommentarer
Postat av: SAXX

Här hemma har vi jättefina blockljus i vardagsrummet (bild finns på bloggen), och lite mer traditionell adventsstake i köket :D

2010-11-28 @ 13:28:24
URL: http://saxxxx.blogg.se/
Postat av: Moris

Gillar Emmas adventsljus! Puss

2010-11-28 @ 13:33:05
Postat av: GUESS WHO?!

- glad första advent :)

2010-11-28 @ 15:23:40
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Andreas

Den va fin men det blir traditionellt nästa år med älskling!

2010-11-28 @ 17:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0