Snön ligger vit på taken


När vi gick upp i morses gick vi upp till en vit trädgård. Marley sprang runt som en kalv på grönbete i snön, gjorde príruetter och rullade runt. Han skällde lekfullt på oss och hoppades på att Andreas skulle komma ut och busa i kalsongerna. Jag förstår inte att han inte gjorde det! Jag insåg hur mycket jag har längtat efter snön när jag såg de vita flingorna ligga tunt på tak och grenar. Vi kom tillbaka till ett grönt Göteborg i eftermiddags. Jag vet inte om det har snöat här. Alla tecken på snö är i vilket fall bortblåsta. Vi får väl se om det kommer någon snö till Göteborg.

Kommentarer
Postat av: Moris

Vad mycket snö det har kommit i Skövde! Här hos oss låg det en mycket tunn hinna med snö, ja hinna och hinna, men nu är den bort! Puss

2011-12-18 @ 20:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0