Helg och måndagslyx

Som sagt tillbringade vi helgen hos mor och far vid havet. Det blev precis så där lugnt och skönt som jag hade tänkt mig. Second hand fynd, god mat och gott sällskap. Vi spatserade längs med vattnet och spanade på måsar. Eller rättare sagt Marley spanade på måsar och jag hindrade honom att hoppa i havet och jaga dem.



Vi spelade ett antal omgångar Dot, familjens nya favoritspel. Till och med mamma som inte är särskilt förtjust i att spela spel tycker Dot är väldigt roligt. Hon föreslår att vi ska spela det, vilket måste ses som ett gott betyg från någon som i de flesta fall behöver övertalas när det kommer till sällskapsspel.



Igår kväll efter vi kom hem hängde vi mest framför tv:n och såg både veckans avsnitt av Solsidan och Sherlock Holmes. Imorses bakade Andreas amerikanska pannkakor till frukost, lite vardagslyx så där!



Kommentarer
Postat av: Moris & Faris

Det var jättemysigt att ha er här! Tack för besöket och välkommen åter! Vilken lyxig frukost ni åt imorses! Ha det så bra ikväll! Puss

2011-02-07 @ 16:29:09
Postat av: Andreas

tack för att vi fick komma, va asgött alltihop :)

2011-02-07 @ 22:17:44
Postat av: Helena

Vilken härlig helg du verkar ha haft!

De där pannkakorna såg inte dumma ut:)



Jag vet inte något om FK och Arbetsförmedlingens samarbete, då det gäller att få något annat arbete.

Gäller nog arbetslösa kan jag gissa?

Imorgon ska jag på en träff med just FK, läkaren och arbetsgivare. Känns pirrigt...



Kramm Helena

2011-02-07 @ 22:24:35
URL: http://www.ordochkansla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0