Kom ut ur garderoben!

Om vi skulle ha ett större sovrum skulle jag ha en klädställning. Fina klänningar och blusar kommer fram ur garderoben. Kläderna blir en inredningsdetalj. Dessutom är det praktiskt, isället för att hänga in använda kläder i garderoben igen kan de hänga luftigt i rummet.

 

Bild från Anna Truelsen

 

Min syster gillar gult och har hängt upp några (!) av hennes gula plagg i sovrummet. Supersnyggt tycker jag! Min klädställning hade utan tvekan varit fylld av rosa kläder... Och om man skulle tröttna är det ju hur lätt som helst att ge sin klädställning ett nytt utseende. Så här såg det ut hos syster innan det blev gult. Åh, jag vill också låta dem komma ut ur garderoben!

 


Foto: Jenny Svensson

Kommentarer
Postat av: jenny

älskar min:)

2011-02-19 @ 10:38:50
URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: Moris

Vilket underbart sovrum! Även om jag för min egen del gärna (fortfarande)låter mina kläder stanna inne i garderoben så kan jag hålla med om att Jennys klädställning är jätteläcker!Puss

2011-02-19 @ 14:21:08
Postat av: Caroline

Verkligen superfint! Fint med det gula på klädställningen också, riktigt vårigt!

2011-02-20 @ 14:07:11
URL: http://linesrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0