Ordningen återställd



Nu är det som det ska igen. Vi har åter en hund i huset. Marley kom hem några dagar innan beräknat från Hundpensionat Bolmörten. Vi saknade honom så och dessutom var Andreas föräldrar bortbjudna på fredagskvällen, så det passade bra för båda parter! På ett sätt har det varit en skön vecka, slippa gå ut fyra promenader om dagen och dammsuga hela lägenheten varje dag. Samtidigt har vi saknat honom. Det har känts tomt. Det har saknats något i lägenheten. Ingen superglad krabat som möter oss när vi kommer hem. Ingen som vill busa med mig och kommer manande med ett gossedjur i munnen. Nu när Marley är hemma igen är ordningen återställd.

Kommentarer
Postat av: Moris

Marley tycker nog också borta bra men hemma bäst! Puss

2011-02-20 @ 16:32:53
Postat av: Stina

Men så gosig han ser ut.:-) Kram Stina

2011-02-20 @ 16:49:42
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com
Postat av: Agneta

Vilken snygging

Kram Agneta

2011-02-20 @ 18:56:59
Postat av: Helena

Skönt när alla är hemma igen:)

Du jag gjorde det väldigt enkelt för mig med bilderna jag satte upp, så jag satte upp dem med tejp! Blir bra när man vill byta. Tanken är att tapetsera om så småningom...



Ha en fin kväll!

Kram Helena

2011-02-20 @ 19:07:21
URL: http://www.ordochkansla.blogspot.com
Postat av: jennyj

jag har också saknat killebill!

2011-02-20 @ 20:27:22
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0