Vad ska man göra för att klara Göteborgskylan?!



Jag börjar bli trött på det eviga tjatet att det är så kallt. I gårdagens GP hade en reporter frågat männsikor på stan vad man ska göra för att klara Göteborgskylan? Jag vet inte om det är för att jag är dotter till en förskollärare eller sysslade med orientering när jag var yngre, men det är väl inte så himla svårt att klara kylan. Det är väl bara att ta på sig! Hade det regnat så hade det varit rubriker om det och folk hade klagat på att det aldrig kan sluta regna. Min uppmaning är att bry sig mer om det man kan påverka iställer för att gnälla och lägga energi på det som man faktiskt inte kan göra något åt!

Kommentarer
Postat av: Moris

Håller med dig! Gäller att bli medveten om vad som är värt att lägga energi på! Definitivt inte vädret även om jag sucktar efter vårsolen! Puss

2011-02-26 @ 16:53:21
Postat av: Andreas

go bild. mer snö åt folket!

2011-02-27 @ 01:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0