Åter en vit stad

Nu är snön tillbaka i Göteborg och staden är åter vintervacker. Jag har redan vant mig att ta på mig mindre kläder efter några dagars regnande och mildare väder och lämnade både raggsockor och extra vantar hemma. Efter tio minuter kändes det som jag varken hade fingrar eller tår. Aj aj! Tur att omgivningen var så vacker, det gjorde det kalla vädret uthärdligt för en stund.


Hagakyrkan


Hagaparken med vårt hus skymtandes mellan träden


Solens strålar letade sig fram mellan alléns trädkronor


Feskekörkan vid en frusen kanal

Kommentarer
Postat av: jenny

fina bilder systeris!

2011-01-13 @ 20:20:04
URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: Moris

Vilka underbara vinterbilder från Haga! Visst har det varit fint idag! Puss

2011-01-13 @ 20:29:44
Postat av: Sofia - Hildas hem

Du har verkligen fångat Göteborg från sin vackrast vintersida. Det är ju inte ofta det är så vackert om vintern där annars, det brukar ju möjligtvis vara brun slaskig snö eller regn från sidan ;)



Ha en fin fredag!

2011-01-14 @ 15:55:53
URL: http://www.hildashem.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0