Kanske någon annan färg än vit?

Lampfoten jag målade i mellandagarna blev vit. Det blev riktigt bra tycker jag. Innan har den känts en aning malplacerad med sin kastanje-bruna färg. Nu har den funnit sin rätta plats i min läshörna.


Jag har ju även en liten furuhylla som väntar på att bli färgsatt. Ska jag våga mig på någon annan färg än vit den här gången?! Jag älskar vitt. Det är inte det. Vitt blir alltid snyggt. Det är inte det heller. Det handlar om att jag vill prova något annat. Få hjärnan att tänka i nya banor.



Kommentarer
Postat av: Moris

Din läshörna ser mysig ut! Lampan blev riktigt fin! Vilken färg tänkte du använda till hyllan? Blir du inte nöjd kan du ju alltid måla om den!

2011-01-09 @ 12:29:50
Postat av: Anna

Lampan blev superfin :) Om du inte vill måla den vitt så är ju grått fint, eller kanske svart? Snyggt att bryta av om man har mycket vitt :)

Kramar Anna

2011-01-12 @ 19:41:10
URL: http://vitdrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0