Liten har blivit stor

När jag är ute och går med Marley får jag ofta höra "titta, vilken stor hund" eller "va stor han har blivit". Det samma gäller om det är någon i bekantskapskretsen som inte sett honom på ett tag. Jag brukar för det mesta svara artigt och bekräftande "ja, visst har han...", men sedan tänker jag för mig själv att "så stor är han väl ändå inte...". Ja, något större från det att jag träffade honom första gången ser jag ju också att han är, men inte  stor som andra verkar uppfatta honom. Nu har jag tittat på tidigare bilder av honom och det är bara att konstatera att liten har blivit stor.


Översta bilden är tagen av Andreas pappa julen 09, mittenbilden av Jenny på försommaren och den nedersta av mig för någon vecka sedan.

Kommentarer
Postat av: jenny

vilken snygging

2011-01-03 @ 10:06:39
URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: charlotte

Oh så söt!!! Om det inte hade varit för att mån blir så bunden hade jag haft både hund o häst nu :) men får vänta tills man lugnat ned sig lite ;) när ses vi då? Snart hoppas jag :) kram!!!

2011-01-03 @ 13:12:44
Postat av: Andreas

han är ståtlig vår Dog Marley

2011-01-03 @ 14:46:55
Postat av: Moris & Faris

Visst har han vuxit! Han är såååå fin!

2011-01-03 @ 18:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0