Krabbfiske och Finlandsgäster



Idag åkte jag och Andreas över dagen till mamma och pappa. De har nämligen några av mina släktingar från Finland på besök. Vi har inte setts på flera flera år, så det var verkligen på tiden! Vi tillbringade förmiddagen nere på stranden liggandes raklånga på bryggan med blicken på våra krabbspön. Krabbfiske, och känslan av semester är total!



Vi fick säkert 25 krabbor tillslut! På eftermiddagen sprack det upp och det blev en tur ner till stranden igen och ett svalkande bad.



Innan vi åkte hem grillade vi och mumsade på flädermousse med jordgubbar till efterrätt.

Kommentarer
Postat av: Madeleine Berglund

Hej!



Åå vad härligt. Krabbor fiskade jag mycket som liten flicka. Härligt!!!!

Hälsa Marley från mig som också älskar att bada =D

2011-07-04 @ 15:13:25
URL: http://mitthemochjag.blogspot.com
Postat av: Moris

Visst hade vi en härlig dag! Härliga bilder!Puss

2011-07-04 @ 17:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0