Till attack!






Kommentarer
Postat av: b-red

haha go han e

2011-07-26 @ 17:42:09
Postat av: Min plats i solen

Så fin han är! :)



Kram på dig

2011-07-27 @ 07:30:04
URL: http://minplatsisolen.blogspot.com
Postat av: Min plats i solen

Nu har jag läst och kommenterat på alla härliga inlägg som jag missat den senaste tiden medan jag har varit upptagen med att måla hela dagarna. Härlig läsning Johanna! Jag är så glad över att du är tillbaka i bloggvärlden igen. Jag blir så glad av att kika in här hos dig. Samtidigt blir jag så ledsen över att läsa om din utmattningsdepression. Ledsen över att upptäcka ännu en som har gått och går igenom vad jag själv har upplevt. Vi är så många nu och fortfarande är det så tyst om detta. Så skuldbelagt. Vilket gör resan fram till ett bättre liv extra lång. Underbart att du pratar så öppet om din sjukdom Johanna. Det är så viktigt. Både för dig själv och för alla de där ute som har drabbats eller som balanserar på gränsen.



Kram på dig du fina

2011-07-27 @ 08:05:46
URL: http://minplatsisolen.blogspot.com
Postat av: Moris

Han ser så lycklig ut! Puss

2011-07-28 @ 21:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0