När jag inte har bloggat...


...har jag pusslat. 2000 bitar formade en gammal världskarta. Jag hade tänkt att vi skulle rama in det färdiga pusslet, men tyvärr saknades det en bit. Att en bit fattas är nog en smäll man får ta om man köper ett pussel för 15 kronor på second hand. Dessutom är det viktiga egentligen inte resultatet utan vägen dit. När jag pusslar förlorar jag både tid och rum för en stund.

Efter olika turer hit och dit är nu datorn äntligen hemma igen och alla program är åter installerade. Det gick inte rädda vår hårddisk så min bank med recept gick förlorad. Därför dröjer det innan jag börjar med Veckans recept igen.

Har du något recept du vill dela med dig, maila [email protected].

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Så tråkigt med dina recept, gå in på min blogg jag har en del...

Hoppas att du kommer igång igen...



Kram Birgitta

2011-11-06 @ 14:46:35
URL: http://Underbarahem.wordpress.com
Postat av: Moris

Kul att datorn är redo för nya blogginlägg! Har saknat dem! Tråkigt med recepten! Ha det så gott! Puss

2011-11-06 @ 15:33:17
Postat av: Min plats i solen

Hej Johanna!



Vad härligt att ha dig tillbaka i bloggvärlden igen! Du har varit saknad ska du veta. Skönt att höra att allt är bra med dig. Trist däremot med datorn som kraschade. Det har hänt oss ett par gånger och det är så oerhört frustrerande. Jag har blivit mer beroende a datorn än vad jag vill erkänna. ;)



Att lägga pussel kan vara riktigt rogivande. Har du testat de pussel som finns att köpa i handeln där man inte vet hur bilden ska se ut? Det är en bild på kartongen och så ska du lägga pusslet och få fram en bild som en person på bilden ser framför sig. De är roliga och utmanande. Och vanebildande. ;)



Ta hand om dig Johanna!



Kram Lotta

2011-11-06 @ 22:53:08
URL: http://minplatsisolen.blogspot.com
Postat av: Helena

Vad kul att se att du är tillbaka:)

Det var inte kul med datahaveriet. Synd med dina recept! Hoppas att dina vänner kan ge dig några.

Själv har jag små pauser emellanåt, då jag börjat studera och planerar för att starta eget. Tiden rinner iväg och jag måste prioritera.



Kram Helena

2011-11-07 @ 22:56:31
URL: http://www.ordochkansla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0