Framsteg i köksrenoveringen


Annandag påsk grejade vi i köket hela dagen lång. Till halv elva på kvällen. Tak och väggar är nu färdigmålade. Jag funderar på om jag ska betsa ytterligare ett lager på en möbel innan jag skruvar ihop den. Vi ska köpa rätt skruv till gips och träväggen så hyllorna kommer upp. Sen kanske det kommer lite bilder från köket. Just det, mitt i allt målande igår började vi möblera om i vardagsrummet och Andreas släpa möbler upp till vinden. Jag ska knäppa några bilder när jag får lust.

Kommentarer
Postat av: Moris

Väntar med spänning på dina bilder på ert "nya hem"! Puss

2012-04-12 @ 07:59:01
Postat av: Moa & Karro

sv: Tack! :)

2012-04-12 @ 11:14:27
URL: http://moakarrofotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0