Min personliga arbetsplatsförmedlare



Förra helgen var jag på mitt första fotouppdrag! Jag hade fått den stora äran att dokumentera Lings jubileumsdag. En minimässa, ett gruppträningspass och barngymnastik stod på schemat. Under fyra timmar hade jag fullt fokus på kameran och dess inställningar. Sen va jag slut i huvudet ska jag säga er, men ack så kul var det! Jag fick definitivt mersmak.

Man skulle kunna säga att jag har en personlig arbetsplatsförmedlare! Det är min vän Charlotte som förser mig med roliga och utmanande uppdrag. Jag tycker att hon ska utöka sitt företag med en bemanningsdel!

Charlotte har också sett till att jag fick chansen att hålla i prova-på yoga. Jag har nu haft dessa två pass och det hela har lett till att jag kommer ha schemalagd yoga till hösten. Hurra för det!

Kommentarer
Postat av: Moris

Grattis!!! Både till fotouppdraget och yoga i höst! Puss

2012-04-28 @ 15:03:33
Postat av: Emilia

Men åh vad roligt, grattis!! Till både fotouppdraget och yogakurserna :) så du håller på med yoga alltså? Det har jag aldrig provat...



Låter som en lugn och skön kväll :) jag har mina syskon här på besök, såå mysigt!! Vi slappar i soffan vi med efter en dag på äventyrsbadet... Det blir man minst sagt trött av :)



Kram på dig och vovven!

2012-04-28 @ 21:36:22
URL: http://eemiliaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0