Sjukt skönt!

 
Idag har vi haft en sjuk skön dag. Andreas har varit ledig från skolan och jag har tagit ut min sista semesterdag. Jag har haft samma känsla idag som jag hade när jag tog den här bilden. Lugnet i en liten italiensk alpby med en liten supermercato, inga andra affärer som distraherar och en uttagsautomat uppe vid "stora" vägen. En semesterresort för italienarna själva. Varken då eller idag har saker och ting skett i särsklit högt tempo. Vi har dragit fötterna efter oss. Sovit länge, ätit frukost ännu längre och läst hela tidningen med bilaga. Plockat i ordning på tvätten. Promenerat med Marley. Och nu ska jag lägga mig under filten och sova en blund.
 

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej!
Det lät som en väldigt skön dag! Ladda batterierna ordentligt :)

Vi ska på julbord idag, på Bohusgården i Uddevalla så vi ska sova där över natten. Tillsammans med sambons familj. Det blir lite julfirande för oss innan vi åker :) Ska bli jättemysigt!
Vad händer hos er?

Kramar

2012-12-15 @ 07:47:41
URL: http://eemiliaas.blogspot.com
Postat av: Moris

Låter som en helt underbar dag! Ska ha en sån dag idag lördag! Puss

2012-12-15 @ 11:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0