Tv-tips!

 
Jag är ingen vidare tv-tittare. Hittar sällan något program jag gillar. Deckarserier blir för otäcka. Humorprogram blir lätt för hysteriska. Dramaserier saknar djup. TIll saken hör att Andreas är en stor tv-tittare och det verkar bara finnas sportkanaler när han rattar fjärrkontrollen. Men nu! Nu rattar jag in SVT på onsdagar kl 21, Jakten på det perfekta livet, med Hanna Hellquist. Ett skönt program som ifrågasätter samhällets normer och att vara som alla andra. Och ikväll, samma kanal samma tid, Historieätarna med Lotta Lundgren och Erik Haag. En historisk matresa med hög skrattfaktor. Kolla ikapp på SVTplay vetja!

Kommentarer
Postat av: Erika

Historieätarna följer också jag med stor glädje. Annars är jag kass på TV. Downton Abbey så klart och ett och annat matprogram, men i övrigt är det tunt med tittandet.

Synd att du missade att rimma på chokladen, men om du kikar in i min lucka nio kan du enkelt tävla om en form till minsta pepparakshuset och lite till. Ha en fin kväll! Kram!

2012-12-13 @ 21:41:21
URL: http://www.erikasfunderingar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0