2 år tillsammans


I ärlighetens namn hade jag glömt bort att det var idag, men när jag såg chokladmuffinsarna på bordet förstod jag direkt. Min och Andreas tvåårsdag! Idag firar jag och Andreas alltså två år tillsammans. Vi lärde känna varandra sommaren för fyra års sedan. Han var vaktmästare och jag brevbärare på samma område. Vi pratade nästan varje dag den där sommaren. Jag på mopeden och han med spaden i handen. Vår pratstund var ett glatt avbrott i det annars enformiga arbetet med att springa trappa upp och trappa ner. Vi höll kontakten och när han två år senare flyttade till Göteborg hälsade jag på honom och den söta hundvalpen i hans nya lägenhet. Några dagar senare hälsade jag på honom igen och några dagar efter det igen. I vänskapen växte kärleken fram. Hundvalpen har blivit stor och jag är numera matte. Och jag delar mitt liv med killen från den där sommaren. Och det gör mig lycklig, varje dag.

Kommentarer
Postat av: Caroline Ekström

Stort Grattis på tvåårs-dagen :)

2012-02-28 @ 18:13:11
URL: http://carolinex.blogg.se/
Postat av: Emilia

Åh vad härligt :) vilken fin historia!

Stor grattis till er!!

Kramar

2012-02-28 @ 19:21:42
URL: http://eemiliaas.blogspot.com
Postat av: SYSTER

Grattis till er två! <3

2012-02-28 @ 20:00:05
Postat av: Moris

Massor med grattis på tvåårsdagen! Puss

2012-02-28 @ 20:14:42
Postat av: Birgitta

Grattis på två-årsdagen...



Kram Birgitta

2012-02-28 @ 21:07:39
URL: http://Underbarahem.wordpress.com
Postat av: Charlotte

Myyys!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0