En massa stickat!


Min mamma är en hejare på att sticka. Jag lägger in en beställning och efter några veckor får jag ett resultat i handen. Rosa mössa och halsduk stickade mamma till mig förra säsongen. Eller var det året innan det? Välanvända är de i vilket fall.



Tidigt i höstas nämnde jag att ett par handledsvärmare skulle vara skönt att ha. En tid senare överraskade hon mig med ett par gråa.



Senast tillskottet bland allt stickat är dessa melerade vantar. Jag beställde dem extra långa så en del av underarmen också täcks. Beställningen gick igenom och jag fick de precis som jag önskade.



Vantarna sitter som en smäck! Halsduken i mjukaste garnet har mamma också stickat förstås. Det är lyxigt att få varor specialstickade precis efter mina önskningar.

Kommentarer
Postat av: Moris

Det var ju roligt att vantarna passade! För mig är det ett stort nöje att sticka!Just nu har jag inget på gång. Är det något du behöver???? Puss

2012-02-01 @ 20:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0