En kreativ helg med ett mjukt paket


Förra helgen var helt underbar. Blankt i kalendern och jag gjorde precis det som föll mig in. Sov länge, busade med Marley i den fallande snön och hade en massa tid till kreativitet. Jag klädde om en stol och började sy en kudde av gamla jeans. Jag knöt en rosett av ett band runt en kudde likt ett paket.


Bandet tillhör från början en klänning. Jag sparar sånt för jag vet att jag förr eller senare hittar på ett användningsområde. Ofta behöver jag inte tänka efter vad jag ska ha det till utan idéerna kommer till mig. Som i lördags slog det mig bara att bandet skulle passa fint med den rosa kudden på sängen och plötsligt hade jag knutit en rosett.

Kommentarer
Postat av: Moris

Du är otroligt kreativt! Kudden blev jättefin! Puss

2012-01-27 @ 15:40:01
Postat av: Emilia

Såna helger är sååå sköna!! Vi hade också en sån helg förra helgen. I helgen händer det lite mer ;)



Kram och trevlig helg på dig!!

2012-01-27 @ 16:52:50
URL: http://eemiliaas.blogspot.com
Postat av: Julia

fin blogg , checka gärna min!

2012-01-29 @ 19:39:18
URL: http://jjjuliamariajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0