Fototävling hundar och vänskap


Efter att ha läst det här inlägget bestämde jag mig för att jag tar visst tillräckligt fina bilder för att vara med i en fototävling. Att lyckas handlar om att våga misslyckas. Med dessa ord i bakhuvudet bläddrade jag igenom mina fotogömmor. Temat är hundar och vänskap, så jag hade en hel drös med hundbilder att välja emellan. Jenny hjälpte mig att gallra bland bilderna med bestämda nej och glada ja. Tillslut stod det mellan två bilder och jag bestämde mig för den här bilden. Marley vinterbadar och rekar favoritbadstället i magiskt skimmer. Dessa stunder är han som lyckligast och det är nog därför jag gillar den här bilden så mycket att den fick bli mitt bidrag till fototävlingen.

Vill ni också vara med i tävlingen eller kolla in de andra bidragen, se här.

Kommentarer
Postat av: Moris

Kul att du ska vara med med dina fina bilder! Håller tummarna! Puss

2012-01-30 @ 21:01:56
Postat av: Vardagsbetraktelser

Skoj att jag kunde vara med och inspirera dig till att vara med i fototävlingen. Jag tycker du tar jättebra bilder. Lycka till!!



Såg att länken du delade til inlägget hos mig gick till startsidan. Här är en direktlänk till inlägget du hittade hos mig.



http://vardagsbetraktelservardagen.wordpress.com/2012/01/24/nagonstans-borjar-drommen-som-en-tanke/

2012-01-30 @ 21:31:37
URL: http://www.vardagsbetraktelser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0