Lån på obestämd tid


Jag, min syster och mamma har en liten rolig grej för oss. Vi lånar kläder, smycken, porslin, husgeråd, möbler och andra attiraljer av varandra. Vi gör oss av med saker vi inte behöver för tillfället. Vi ger inte bort något till varandra. Vi lånar ut på obestämd tid. Hittills har ingen begärt något tillbaka... Dock kommer jag begära tillbaka min jordglob som passar oturligt nog superbra hos min syster när vi flyttar. Jag har hintat om det, men nu är det sagt offentligt. Så nu vet hon hur det verkligen ligger till. Fast flytt är i och för sig inte aktuellt på några år, så jag kanske hinner ändra mig.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Vilket bra koncept :) Det som är tråkigt för någon kan bli kul och nytt för någon annan!!

Kramar

2012-01-17 @ 20:45:01
URL: http://eemiliaas.blogspot.com
Postat av: Moris

Visst är det smart att låna ut på obestämd tid!Puss

2012-01-17 @ 22:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0