Skrivet om Hemtrevligt hos Johanna


Johanna, som skriver öppet och rakt om sin smäll in i den berömda väggen och om vägen fram till något bättre. Om den smärta, sorg, lycka, frustration, glädje och kärlek som är livet då man har stått öga mot öga med sig själv. Och så fina Marley, familj, Göteborg, naturen, pyssel och allt det andra som är Johanna. Du är stark, modig och vacker Johanna! Du inspirerar!

Med dessa fina ord beskriver Lotta mig. Jag blir alldeles rörd och innerligt glad. Och Lotta, jag kliar tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Moris

Jag håller fullständigt med Lotta! Du är fantastisk på alla sätt! Puss

2012-01-25 @ 13:11:32
Postat av: Madeleine

Ja, vartenda ord är sant! Heja Johanna!!!!

KRAM

Madeleine

2012-01-25 @ 13:43:48
URL: http://mitthemochjag.blogspot.com
Postat av: syster

<3

2012-01-25 @ 19:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0