En tur i Slottsskogen


En dag när våren låg i luften tog jag, Jenny och Marley oss en tur till Slottsskogen.



Trots plusgrader låg det ett lager med is på några av dammarna.



Marley ville gärna titta på svanarna i deras lilla pöl.



Han blev lite närgången och skrämde ner svanen i vattnet. Jag ska visa honom riktiga havssvanar när sommaren kommer.



Sälarna har en lite större pöl än svanarna. Sälarna var inte på showhumör så vi studerade det bubbliga vattnet istället. Sen vandrade vi hemåt i den kyliga vårkvällen.

Kommentarer
Postat av: Moris

Härliga bilder! Förstår att Marley var intresserad av svanarna! Puss

2012-03-19 @ 16:09:29
Postat av: Birgitta

Vilken härlig promenad ni har gjort. Jag har haft en cockerspaniel, han gillade inte svanar blev biten av en svan när han var liten. Han vände bort huvudet och ignorerade svanarna när de var i närheten. En fågelhund...hihi.



Kram Birgitta

2012-03-19 @ 19:32:02
URL: http://Underbarahem.wordpress.com
Postat av: Emilia

Du gissar alldeles rätt, jag har en mycket insatt pojkvän här bredvid mig. Han hojtar och tjoar och pustar om vartannat ;) lite orolig är han allt att de där motsåndarna ska slå hans älskade lag, haha!



Själv slösurfar jag lite och läser en bok, mycket bättre sysselsättning än att titta på hockey om du frågar mig :)



Låter som fina presenter :) Har hört av flera att Ljus och Fräscht var riktigt bra. Hoppas du tyckte det med!



Kramar

2012-03-19 @ 20:19:56
URL: http://eemiliaas.blogspot.com
Postat av: syster

åh vad killebill ser liten ut på första bilden. Och mig var det sån fart i att jag blev i oskärpa. <3

2012-03-19 @ 20:27:21
Postat av: Emilia

Haha, då är vi lika där ;) jag brukar skoja om att jag kan alldeles för mycket hockey för mitt eget bästa... Just nu är det ju hockey varenda eviga kväll här hemma... Men snart så, snart är det slut ;)



Vi ska faktiskt upp till Leksand i helgen och se dom spela mot Rögle. Live är i alla fall liiite roligare än på tv!



Kramkram

2012-03-19 @ 20:41:11
URL: http://eemiliaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0