Lampan


Jag har fått önskningar att visa lampan i sin helhet. Era ord är min lag så varsegoda!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej fina Johanna!



Åå jag blir så glad av din blogg, text, bild, känslan, dig. Ditt uttryck är fint tycker jag.



Vilken härlig utflykt ni gjort med din pappa. Ser så vackert ut att det gör ont i ögonen. Jösses!!!



I helgen blir det landet igen, tjohoo! Då ska jag gå loss med pallkragarna. De sista fröerna ska ner i jorden. Jippi!!!



Lampan är vacker, så smakfull, tidlös och elegant. Lite kvinnlig också faktiskt, hihi.



KRAM

Madeleine

2012-05-08 @ 12:13:53
URL: http://mitthemochjag.blogspot.com
Postat av: Moris

Vilken fin lampa! Från IKEA var det, eller? Puss

2012-05-08 @ 15:46:33
Postat av: Emilia

Vad fin den är :)



Har precis ätit en god bulgursallad, blev så sugen av ditt inlägg om det :)



Kram på dig

2012-05-08 @ 19:55:31
URL: http://eemiliaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0