Lite allt möjligt

Jag har ett gäng bilder jag tycker om på skrivbordet. Ingen har med den andra att göra egentligen. Ja, så varsegoda här kommer lite allt möjligt.


Jag har gjort vegetarisk lasange. När formen kom ut ur ugnen var vi ivriga att äta och glömde fota lasangen i sin fulla prakt.



Jag hoppat glädjeskutt på mammas och pappas altan.



På samma altan har jag ätit frukost med solen i ögonen.



Där har även herrarna druckit mörk öl. På eftermiddagen till grillningen ska tilläggas.



Marley har badat i havet och jag kylt fötterna i det blå.


Fina Haga. Fina Skansen Kronan som nu står i full grönska.


Slutligen, min prins.

Kommentarer
Postat av: Moris

Fina bilder allihop! Gillar dem alla! Ha en mysig lördag, dottra min! Puss

2012-05-12 @ 14:10:08
Postat av: Richard - Vardagsbetraktelser.se

Du skulle kunna vara med i Stina Dabrowski med det hoppet. Ha en bra helg.

2012-05-12 @ 17:53:56
URL: http://www.vardagsbetraktelser.se
Postat av: Emilia

Hej!



Vilket härligt hopp du bjuder på, såna bilder är så härliga!



ja men det ska nog passa att ses den helgen :) kul! Kanske vi kan ta en fika på stan någonstans?



Hoppas ni har en fin helg! Vad hittar ni på?

Här är vi småkrassliga men har ändå lyckats riva ner tapeten i vardagsrummet ;) i veckan kommer en målare och tapetserar om den åt oss!



Kramar

2012-05-12 @ 22:35:49
URL: http://eemiliaas.blogspot.com
Postat av: Queen of Kammebornia

Vad härligt det är med frukost med solen i ögonen och vilket härligt glädjeskutt du tar. Du verkar ha haft en fin helg i solen. Vi har också haft det fint, med mycket plantering och sådd i trädgården och lite kanelbullebak. Jag planerar ett önsketräd också, tack för idén!

Kram!

2012-05-13 @ 21:49:19
URL: http://queenofkammebornia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0