New York från ovan

 
Här är vi uppe i Empire State Building, jag och min prins. Med Hudson River och New Jersey i bakgrunden.
 
 
Downtown med (en liten) Frihetsgudinnan till höger.
 
 
Uptown med Central Park, som snart står i full grönska.
 
 
Ett myller av gator och hus. Jag var nio gånger av tio på väg åt fel håll, min inre kompass hann aldrig ställa om till uptown, dowtown, upper east, lower west och allt var det var.
 
 
Och så en blick nedåt. Det kittlade lite i magen kan jag säga! Men vet ni var det lustiga var, jag vänjde mig vid hjöjden och tyckte tillslut att det inte var så högt, fast taxibilarna ser ut som sockerbitar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fantastika bilder systerysterbystergrystermysterlyster.

2013-04-15 @ 10:34:21
Postat av: Moris

Härligt med New York! Fina bilder! Puss

2013-04-15 @ 20:13:37
Postat av: Marie

Ohh vackert

2013-04-15 @ 23:21:02
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0