New York - med blicken uppåt

 
Här är jag, så där lagom sliten efter en flygresa över Atlanten, redo att ge mig ut i New Yorks puls.
 
 
Vi gick längs Broadway i jakt på ett matställe.
 
 
Jag hade föreställt mig Broadway som en idyllisk gågata som löper genom hela Manhattan med mysiga butiker och uteserveringar. Det visade sig vara en gata full av trafik, ständig folkström och butiker i flera våningar.
 
 
Jösses va alla hus var höga! Jag höll på att få nackspärr så mycket som jag höll blicken uppåt.
 
 
Tillslut fick vi mat i magen och jag var redo att gå och lägga mig. Kl 19.00 skärtorsdagskväll full av intryck.
 
Fler inlägg kommer!

Kommentarer
Postat av: Moris

Vilka härliga bilder! De gör att jag får lust att åka till New York! Väntar på fler vyer! Puss

2013-04-09 @ 19:59:03
Postat av: Mirre - Dalatös

Ohh fina bilder från er resa och så fin bild på fina du, vackert hår du har

2013-04-09 @ 21:58:53
URL: http://myflowergirl.blogg.se
Postat av: Birgitta Norsten

Så spännande det låter, väntar på fortsättning.
Kram Birgitta

2013-04-10 @ 05:29:02
URL: http://underbarahem.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0