Promenad och picknick

 
Idag har jag vandrat den numera traditionsenliga promenaden runt Stora Delsjön tillsammans med några vänner. Den grådassiga himlen skingrade sig emellanåt och solen tittade fram. 
 
 
Det finns alltid tid för picknick! Te, smörgås och bullar var nedpackade i ryggan. Jösses vad trevligt vi hade!
 
 
Men matte! Jag var ju också med! Jag fick INTE springa ut på isen och INTE heller hoppa i vattnet där isen hade försvunnit, om det är någon som undrar. Matte ska jämt var så himla överbeskyddande... Tur att jag glömmer snabbt och blir lika glad igen.

Kommentarer
Postat av: Moris

Jag ser på Marley att ni hade trevligt även om matte är rädd om honom! Puss

2013-04-14 @ 17:14:03
Postat av: Marie

Ohhh så trevligt

2013-04-14 @ 17:42:10
URL: http://myflowergirl.blogg.se
Postat av: Birgitta Norsten

Vilken underbar dag ni har haft, ser på Marley att han gärna vill bada.
Kram Birgitta

2013-04-14 @ 17:54:11
URL: http://underbarahem.wordpress.com
Postat av: Madeleine Berglund

Hej! :) Ja, surdeg är minst sagt tidskrävande. Men jag känner att jag vill komma igång nu och snart går jag på föräldraledighet (tre veckor kvar) så kommer jag ha mer tid innan bebisen kommer. Det är ju sååå gott, annars skulle jag aldrig orka. =D

Vad häftigt att du varit i New York. Wow. Leila verkar ha köpt så mycket coola grejer där. Köpte du något?

Passade Marley också på att ha semester samtidigt då? ;)

Kram kram
Madde

2013-04-15 @ 07:30:15
URL: http://mitthemochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0