Söndagen

 
Idag tar vi det lugnt. Det åskar, haglar och regnar om vartannat. Jag jobbar ju hela sommaren och vi har haft något planerat varje helg hittills så två lugna dagar hemma var mer än välkommet må jag säga. Jag har mest legat i soffan och tittat på regnet, lagt en och annan patiens och promenerat i skogen. Nu har jag en pizzadeg på jäsning. Sen planerar jag att äta middag framför tv:n och se ett av sommarens avsnitt av Morden i Midsomer. Jag har nog blivit smått religiös och helgar verkligen vilodagen.

Kommentarer
Postat av: Marie

Sådant väder har vi med idag, trök. Ja han trivs med att ligga trångt så det var inga problem alls, tror nog att det skulle gå bra för er med, de känner att det blir deras utrymme =D

Tack <3

2013-08-11 @ 19:47:43
URL: http://myflowergirl.blogg.se
Postat av: Min plats i solen

Jag tycker att det låter som en alldeles underbar söndag Johanna. :) Och Morden i Midsomer... de tröttnar jag aldrig på. :)

Ta hand om dig!♥

Kram Lotta

2013-08-11 @ 19:52:08
URL: http://minplatsisolen.blogspot.com
Postat av: Birgitta Norsten

Låter underbart, vi har plockat lite kantareller...fick en del i korgen.
Kram Birgitta

2013-08-11 @ 20:44:51
URL: http://underbarahem.wordpress.com
Postat av: Moris

Vilken härlig söndag! Speciellt då ni haft alla helger uppbokade! Ha det så gott! Pus

2013-08-12 @ 17:29:48
Postat av: Anonym

Saknar er! Pusss lillasyster

2013-08-14 @ 08:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0