När katten är borta dansar råttorna på bordet

 
Det här är min mugg - det syns ju långa vägar. Men på något konstigt sätt har Andreas lyckas få den till att det är hans mugg till morgonkaffet. Och till efter maten-kaffet. Och till eftermiddagskaffet. Och till kvällskaffet. Jag vill liksom inte ta ifrån honom den glädjen att ha hittat perfekta kaffemuggen, så jag låter honom hållas. Men i helgen när Andreas inte var hemma passade jag på att dricka några koppar te i hemlighet. Kände mig riktigt olydig må ni tro! Nu är Andreas hemma igen och har vi återgått till den vanliga ordningen. Johanna-muggen är Andreas kaffemugg.

Kommentarer
Postat av: Mirre

Heehe, klart han vill dricka ur den för det står ditt namn på med, MR Romance =D

2013-02-17 @ 19:17:15
URL: http://myflowergirl.blogg.se
Postat av: Underbarahem

Bäst att låta dem hållas...
Kram Birgitta

2013-02-17 @ 20:43:23
URL: http://underbarahem.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0