Dog Marley här!

 
Alltså, jag tycker att jag har hamnat skymundan här på bloggen på sistone. Så när matte nu grejar i köket tar jag saken i egna händer. Konstigt att hon inget märker. Jag har riggat stativet, letat i lådor efter laddaren till datorn och morrat över att tangenterna inte är byggda för stora tassar. Jag har fortfarande lite trasslig mage så jag övar bästa minen för att få smaka på husses leverpastej. Jag har spelat ointresserad och varit superivrig, men det har inte funkat. Att se liten och oskuldsfull ut är mitt nästa drag. Nu borde husse och matte ge med sig, eller vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Moris

Det finns nog ingen som kan motstå din oskuldsfulla min! Ha det så bra Marley-killen! Puss på dig

2013-01-18 @ 16:11:54
Postat av: Anonym

ååh hej killebillski. Jag saknar dig.

2013-01-18 @ 18:16:27
Postat av: Victorias provkök

Vad fin:)
Trevlig lördag
Kram från Victoria på www.victoriasprovkök.se

2013-01-19 @ 12:02:26
URL: http://www.xn--victoriasprovkk-mtb.se
Postat av: Mirre

Nämen titta, nu hittar vi en riktig snygging här. Så roligt att du tog vid vid tangentbordet också. Det händer att jag gör med då matte inte skrivit om mig på ett tag voff voff Bellman

2013-02-05 @ 11:57:16
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0