Sen sist

 
Nu har jag jobbat i några veckor, men är fortfarande lika trött på kvällarna. Har jag tur orkar jag vara uppe tills solen går ner, men allt som oftast kryper jag till kojs innan det. 
 
 
Sen sist vi hördes har jag varit en sväng i Göteborg på möhippa. Här pysslar den blivande bruden ihop sin klänning för kvällen.
 
 
Och sen har vi köpt en grill! Vi handlade maten vi skulle grilla och sen fick vi åka runt och leta efter en grill. Vi är tydligen sena med grillköp för vi fick besöka tre ställen innan vi kunde åka hemåt igen. 

Kommentarer
Postat av: Nina Hedberg

Ja grillat tröttnar man aldrig på. Ha en glad sommar! Kram Nina

2013-07-06 @ 21:17:40
URL: http://ninahedberg.blogspot.com
Postat av: Birgitta Norsten

Ser mumsigt ut, grillat är gott.
Kram Birgitta

2013-07-07 @ 20:17:25
URL: http://underbarahem.wordpress.com
Postat av: Moris

En rill är absolut en bra investering! Mumsigt också! Puss

2013-07-10 @ 21:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0