En ny familjemedlem

 
Här är vår nya familjemedlem, Silverpärlan. En kombi - med stort bagageutrymmen för Marley. Inte trodde ni väl att det var en bebis på gång? Hihi. Jag vet inte om det är nyhetens behag men när jag är i Skövde slåss vi om vem som ska köra. Det blir allt som oftast att vi kör varsin väg, fast jag tycker ju egentligen att det är jag som borde köra båda dit och hit. Andreas har ju bilen för sig själv alla andra dagar. Andra bullar blir det när jag flyttar till Skövde, då är det jag som tutar och kör på två hjul genom svängarna. Jag har några veckors bilkörning att ta igen. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hade varit kul med en bebis också. Tror killebill hade varit en exemplarisk storebror

2013-05-21 @ 10:16:16
Postat av: Madeleine Berglund

Flytten närmar sig med stormsteg med andra ord. Du kommer bli ännu rikare på vänner. Såklart du får nya vänner, livet är så, allt har en mening. Man träffar på nya själar som har något att ge dig och du dom.

Men icke att förglömma dom du redan har som jag tror kommer finnas kvar i ditt liv ändå, inte sant?
Kanske att någon faller bort men då blir det nog bara en naturlig del av livet som man nödvändigtvis inte måste sörja.

Ja, det närmar sig. Jag är både pirrig och jääääätte förväntansfull. Det är 20 dagar kvar men jag tror han kommer tidigare, hihihi. Spännande...

Ja visst är muggen vacker! :)

Vad kul med bil, grattis!!!! Kör på bara!
Kram kram Madde

2013-05-21 @ 12:20:19
URL: http://mitthemochjag.blogspot.com
Postat av: Moris

Det blir bra för Marley att få färdas där bak i bilen! När det gäller bilkörning har du ju alltid tyckt om det! Lycka till med Silverpärlan! Puss

2013-05-21 @ 14:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0