Vi klarar det

 
Vilken höst vi har haft! Så solig och färggrann. Det är faktiskt med lite vemod jag ser löv efter löv falla ner och virvla bort i vinden. Det blir en sorglig påminnelse om att snart är det ljusa och det färgsprakande borta för den här gången och framför oss väntar en lång mörk period. Men i skrivandes stund reflekteras solens strålar in i vårt hus och fyller köket i ljus. Jag sluter ögonen och låter höststrålarna värma mig en stund. Med ljuset kommer hoppet, vi kommer klara den här vintern också. 

Kommentarer
Postat av: Moris

Visst kommer vi göra det! Dags att plocka fram en massa levande ljus och mysa! Här hos oss har det blåst mycket i natt och imorse var det åter dags att se havet från köksfönstret! Puss

2013-10-24 @ 16:13:49
Postat av: Birgitta Norsten

Jag gillar hösten, med den klara luften och de underbara färgerna.
Ha en underbar helg!
Kram Birgitta

2013-10-25 @ 19:43:03
URL: http://underbarahem.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0