Lite nytt på inredningsfronten

 
Vi har möblerat om lite! Vi har flyttat soffan till den motsatta väggen. Det blev verkligen ett lyft. Det kändes på en gång när jag sjönk ner i soffan att här är dess riktiga plats! Nu har vi ingen insyn från grannarna när vi befinner oss i soffläge. Dessutom är soffan det första man ser i vardagsrummet - inte tv:n. Bara det ger ett mer harmoniskt och lugnt intryck. Mattan och tavlan införskaffade vi i helgen.
 
 
Dessutom klädde jag om min pall. Känner ni igen den?
 
 
Ett litet bord från Svärmors loppis (alltså hon har ingen riktig loppis, men hon har så himla mycket grejer hon inte använder som vi gärna får plocka ifrån). Lite grönt, en ljuslykta och två dekorativa diktböcker blev fint tyckte jag!

Kommentarer
Postat av: Moris

Vad fint det blev! Visst är det roligt att hitta nya möjligheter med ett rum! Marley tycks också uppskatta det lugna och harmoniska i rummet!
Puss

2014-01-31 @ 12:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0