Födelsedagsbarnets blommor





Igår skulle jag och Andreas egentligen vara vid Vänerns strand och fira min goda vän Saras 25-års dag. Jag blev plötsligt jättetrött och febrig en timme innan avfärd. Jag hoppades att lite sömn skulle göra susen. En timme senare kände jag mig fortfarande lika risig och vi fick lämna återbud. Verkligen jättetråkigt! Jag hade ett fram emot den här festen sedan i mars. Så nu har jag istället födelsedagsbarnets blommor på köksbordet, i en kanna från Myrorna. En tjuga fick jag ge för den - ibland går det även att fynda på "dyra" Myrorna! Febern har dessutom börjat släppa nu framåt kvällen och förhoppningsvis är jag frisk nog att gå till jobbet imorgon.

Kommentarer
Postat av: Moris

Krya på dig! Puss

2011-08-07 @ 18:24:34
Postat av: Helena

Hoppas att du känner dig bättre snart!

Fina blommor, fick en stor bukett såna igår av min man;)



Kram Helena

2011-08-08 @ 00:20:47
URL: http://www.ordochkansla.blogspot.com
Postat av: Sara

Ååå vad fina de var! Tråkigt att ni inte kunde komma :(, men det blir fler tillfällen. Bland annat snart Blekingefavorit i repris! Mys ska det bli.

2011-09-03 @ 09:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0