Klädbytardagen närmar sig



Nu det äntligen dags för klädbytardag! För tredje året i rad anordnar min vän Charlotte dagen vi väntar på hela våren. Idag har jag gått igenom mina klädgömmor och hittat en himla massa kläder som jag faktiskt inte använder. Kläder och accessoarer som är för små, för stora, fel modell och sådana plagg jag har tröttnat på. Alla dessa kläder, sjalar, väskor och skor har jag nu samlat på sängen.

Att ha en klädbytardag är egentligen genialiskt! Det är ju inget fel på kläderna i sig utan det som inte passar mig eller jag har tröttnat på kan sitta perfekt på någon annan. Reglerna är enkla, så många plagg respektive accessoarer man tar med dit, får man ta hem. Ett tips är att samla kompisgänget på middag och be dem ta med sig ett visst antal plagg som de inte använder. Om ni har vägarna förbi Göteborg på lördag förmiddag är ni givetvis också välkomna till oss! Hör av dig för mer information i så fall. Jag ser fram emot vad jag får med mig hem på lördag.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vill ha de blommiga skorna!! ;)

2011-03-01 @ 21:13:24
Postat av: Moris

Verkligen bra idé tycker jag! Hoppas du hittar massor med plagg mm! Puss

2011-03-01 @ 21:13:36
Postat av: Johanna

Haha, jag med Emma, men de är för små! Så typsikt för de är så fina!

2011-03-01 @ 21:30:40
URL: http://johannasv.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Haha Emma - jag med!!! ;) men är de för små så är väl risken att någon liten nätt 36:a snor åt sig dem...

2011-03-02 @ 08:00:04
Postat av: Helena

Vilken bra idé med en klädbytardag!

Dina kläder som du valt ut såg väldigt fina ut, men du kanske är ute efter ännu finare;)



Jag mår lite bättre nu, men långt ifrån bra. Min yngsta son är hemma från skolan idag, så han är väl på gång han med.



Kram Helena

2011-03-02 @ 10:44:58
URL: http://www.ordochkansla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0