Tavelväggen


Nu har jag äntligen fått upp lite foton på väggen i sovrummet. Jag tänkte först sätta upp tavlorna över sängen, men ändrade mig och satte upp dem på väggen vid sängens fotända istället. Så nu är tavlorna det första jag ser när jag slår upp ögonen på morgonen. Därför har jag valt ramar och motiv med omsorg. En bild på mig och Andreas och en på mig och syster, båda tagna vid havet. Jag gillar havet förstår ni. Andreas också. Dessutom hamnade tavlan med Gabriellas sång på väggen. Tänkvärda ord som ger mig en bra start på dagen.



Jag har hittat alla ramar på loppis och jag har en hel hög till som väntar på att få foton i sig.


Den här ramen är så himla fin och vet ni, jag har en till! Jag sparade det fina orginalpappret och satte bilden direkt på den. Det skapar den där gamla känslan jag är ute efter.



Jag hade inte framkallat tillräckligt med foton klippte jag till en bit tyg istället. Eftersom ramen saknar glas petade jag bara in tyget med fingrarna.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Vilken fin tavelvägg :) Vi ska ta tag i och framkalla lite kort att rama in, ramar finns, bara korten som saknas ;)

Kramar

2012-02-07 @ 19:00:25
URL: http://eemiliaas.blogspot.com
Postat av: Moris

Underbar tavelvägg och underbara ramar!En riktig

må-bra vägg! Puss

2012-02-07 @ 19:18:01
Postat av: Malin

Åh, en sån där tavelvägg har jag drömt lite om ett tag... precis sådär med lite bruna/guldiga/gamla ramar. Så fint!

2012-02-08 @ 12:00:16
Postat av: Jennie

Wow, så fint! Fantastiska bilder och supersnygg komposition! Tavelväggen borde hamna i dina inredningstidningar!

2012-02-20 @ 22:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0