Bilder från vårt nya hem

 
När jag bytte ut de flermönstrade gardinerna blev det en helt annan känsla i rummet. Det blev harmoniskt, luftigt och ljust. Precis som vi vill ha det. Köksbordet är mitt gamla pysselbord (och mitt nuvarande pysselbord är vårt gamla köksbord) och är en tillfällig lösning tills vi hittar ett större bord. Gärna ett runt i trä. 
 
 
En tavla på väggen rakt fram och några ny kuddar i soffan kommer göra susen i vardagsrummet!
 
 
Här sover vi som stockar. Ett harmoniskt rum utan massa intryck. Och det bästa av allt är att jag har en egen sida att kliva upp på och slipper kravla mig över Andreas på morgonkvisten. Det är så himla skönt, en befriande känsla att ha så mycket utrymme. Inte bara i sovrummet utan i hela lägenhet. Det är luft mellan möblerna och ordentligt med golvyta. 

Kommentarer
Postat av: Marie

Ohh så mysigt och fint

2013-06-06 @ 21:53:47
URL: http://myflowergirl.blogg.se
Postat av: Moris

Ni har det så fint och mysigt! Måste verkligen vara skönt med rymden och absolut att kunna kliva ur sängen direkt på golvet! Puss

2013-06-07 @ 09:09:20
Postat av: Madeleine Berglund

Åh så härligt med så mycket yta. Befrielse! Som att kunna ta ett riktigt djupt andetag kan jag tänka mig.

Vad kul att du gjorde havrebollarna. ;) Jag har själv aldrig lyckats få till dom lika bra som Luiza, hon får dom så gräddiga...

Aha, trägalgar, så trevligt, jag förstår att du ville göra större fynd än så. Man får så tålmodigt invänta rätt tidpunkt.
Finns det några bra loppisar i skövde längs landsvägar kanske?
Typ i någon gammal lada eller så...

Kram kram Madde

2013-06-07 @ 10:29:12
URL: http://mitthemochjag.blogspot.com
Postat av: Emilia

Vad fint ni har det :) ser i inlägget ovan var i stan ni bor med :kr de husen ser så fina ut!'

Jag ses väldigt gärna nästa vecka :) är det någon dag som passar dig extra bra?
Kramkram

2013-06-08 @ 10:00:29
URL: http://eemiliaas.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0