Göteborg-Stenungsund-Kungälv

 
Förra veckan besökte jag västkusten i några dagar. Först åkte jag till Göteborg, bodde hos syster med fina posters på väggarna.
 
 
Jag träffade vänner som det var alldeles för länge sen jag träffade. Blev bjuden på hemmagjord pizza och åt snurrsushi.
 
 
Andreas kom och vi utnyttjade en present och bodde på hotell och spa-ade oss. 
 
 
Jo men jag tackar, havsutsikt!
 
 
Hos mamma och pappa blev det god fisksoppa. Oj vad mätta vi blev!
 
 
Vi gick på loppis och jag fyndade. Bland annat ett par vinterskor för 55 riksdaler. 
 
 
Vi kollade jultyger. Har tänkt att sy ett par kuddar, men konstaterade att jag behöver fundera lite till på vad jag vill ha.
 
 
På väg hem från stan tog vi vägen längs havet. Känns kallt att va på sjön nu...
 
 
På lördagskvällen var vi bjudna på inflyttningsfest i Kungälv. 
 
 
En fest med maskerad och halloween tema. De hade verkligen satsat stort på dekorationen!
 
 
Och vad passar då bättre än att ge bort en blomma i en pumpa?!
 
 
 Och här har vi Ronja Rövardotter och Leif GW Persson - som återigen tog hem maskeradpriset!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Moris

Vilken härlig helg ni hade!!! Tack för besöket! Puss

2013-11-25 @ 16:20:35
Postat av: Birgitta Norsten

En händelserik helg, så fina ni är... förstår att ni vann priset.
Kram Birgitta

2013-11-25 @ 20:33:17
URL: http://underbarahem.wordpress.com
Postat av: Anonym

snyggisar! PUSS systeris!

2013-11-26 @ 10:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0