Herrliche Österreich

Nu är vi hemkomna efter några härliga dagar med god mat, sköna bad och underbara vyer. Vi åkte aldrig in till Salzburg som vi först hade tänkt eftersom färden dit var dubbel så lång som vi hade trott och vi kände att det räckte att åka den sträckan fram och tillbaka till flygplatsen. Istället njöt vi vandrandes och badandes av livet i den lilla alpbyn. En av dagarna åkte tog vi liften upp och träffade skidåkarna för lunch. Tyvärr försvann solen strax innan vi kom upp till toppen, men utsikten var ändå enastående. Landskapet var helt fantastiskt och det kändes som om jag kunde gå omkring i byn hur länge som helst och insupa den friska luften och beundra omgivningarna. Tänk att få vakna med de här vyerna varje dag. Om vi inte bosätter oss vid kusten ska vi bo i Österrike, bestämde min sambo. Jag höll med, men inflikade att annars är Österrike ett utmärkt ställe för semester... Flyttplanerna lade vi ganska snabbt på hyllan, men förmodligen plockas de fram nästa gång vi besöker Alperna.

Tack för en underbar resa!


Kommentarer
Postat av: Moris & Faris

Håller med dig om vyerna! Fantastiska! Härligt med semester i Österrike! Puss

2010-12-20 @ 17:17:38
Postat av: jenny

härliga bilder syster!

2010-12-20 @ 19:17:00
URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: Andreas

Österreich ist sehr slecht gut geleben platze!

2010-12-20 @ 19:32:07
Postat av: jenny

flyttar ni så flyttar jag;)

2010-12-22 @ 20:53:14
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0