Mot ljusare tider

Sedan några dagar tillbaka har det återigen blivit ljusare om dagarna. Jag har inte märkt någon skillnad än, men bara vetskapen att solen går upp tidigare var dag känns bra. Jag har inget emot vintern i sig med kyla och snö, men jag påverkas av att det är mörkt större delen av dagen. Ljus får mig att må bra! Mitt sätt att "överleva" vinterhalvåret förutom att passa på att vara ute när det är ljust, är tända en massa levande ljus runt om mig. Flera ljuskällor på samma ställe ger ett större sken och nästan känslan av solljus! Här har jag samlat mässingljusstakar i olika höjder på en rund bricka.


Kommentarer
Postat av: Moris

Håller med om att stearinljus får en att överleva! Men solen är bäst!!!!

2010-12-27 @ 20:22:54
Postat av: Andreas

Punktbelysning är mysigt :)

2010-12-27 @ 22:27:57
Postat av: jenny

mysigt med ljus!

2010-12-27 @ 23:02:09
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0