Flytt och presentpyssel

När jag flyttade i somras hjälpte mina föräldrar oss otroligt mycket med städning, packande och körande. Jag lovade dem på stående fot en rejäl tack-för-hjälpen-present. Det var ungefär sex månader sedan. Idag får mamma sin del av presenten medan pappa får vänta ytterligare en vecka. Bättre sent än aldrig heter det ju! Passande nog går Jennys flyttlass till Göteborg om någon timme. Vi möter dem med present och starka armar.


Jag brukar spara fina presentpapper och återanvända dem till det ena och det andra. Idag klistrade jag fast en bit papper på en kartong. På den vita kartongsidan skrev jag sedan hälsningen och vips hade jag ett personligt kort. Superenkelt och billigt!


Kommentarer
Postat av: Moris

Jag blev jätte glad för presenten! Tack! Och ett jätte tack till de starka armarna som hjälpte till med Jennys flyttlass! Puss

2010-12-14 @ 22:05:35
Postat av: jenny

du är så fyndig!

2010-12-15 @ 13:01:41
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0