Secondhandklädd från topp till ankel



Så här går jag klädd regnfria dagar, vilket inte är så ofta. Min vatten- och vindtäta jacka åker på de regniga dagarna, vilket är betydligt oftare. Nuförtiden köper det jag behöver (och lite annat också) i secondhand butiken där jag jobbar. Mössa, sjal, kappa och handskar är därifrån. Jeansen är från en klädbytardag och skorna från Vagabond. Kånken är mammas. Jag fick ärva den med granbarr och tillhörande sittunderlag, en riktig utflyktsryggsäck det!

Nu har energin börjat komma tillbaka. I helgen åker vi till Skövde och gör mysiga saker som julgodisbak med sysslingar och julbord med Andreas kompisar. Må gott!

Kommentarer
Postat av: Moris

Jag gillar dina secondhandfynd! Speciellt den rosa duffeln! Skönt att du mår bättre! Ha en riktigt mysig helg i Skövde! Puss

2011-12-16 @ 17:13:43
Postat av: Emilia

Fin du är!! :)

Hoppas ni får en mysig fredagskväll!

Kramar

2011-12-16 @ 18:03:57
URL: http://eemiliaas.blogspot.com
Postat av: syster

Världens finaste syster!

2011-12-24 @ 11:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0