Ständig omorganisering



Jag flyttar ofta på grejer här hemma. Blommor byter plats, krukor byts ut, glasburkar får nytt innehåll, ljuslyktor och andra prydnadssaker bärs upp och ner från vindsutrymmet. Min senaste förflyttning är att jag har hängt upp en väckarklocka (som inte är i bruk) på en krok. Det är som om jag inte kan bestämma mig vilka förmål jag vill ha framme och genom att byta ofta kan jag njuta av alla mina ting!

"Ha inget i ditt hem som inte är nyttigt och som du inte tycker är vackert." (William Morris)

Kommentarer
Postat av: Moris

Du är underbar! Gillar också citatet! Puss

2011-01-11 @ 20:04:03
Postat av: jenny

gillar klockan, hade velat ha en sådan fungerande!:)

2011-01-12 @ 09:27:55
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0