Uppiffad förvaring

När jag flyttade in till Andreas i somras hittade jag dessa papperslådor i mitt källarförråd. Jag har inte haft framme dem på år eftersom jag har tyckt att de ser så tråkiga ut, lite halvgula så där. Nu har jag piffat upp dem med en bit papper som jag har rivit till och klistrat på. Jag köpte ett pappersark från Panduro, men det går ju lika bra att exempelvis använda en bit av ett inslagspapper eller en gammal tidning.



Lådorna står i sovrummet och är fyllda med mina pysselsaker. Fin och praktisk förvaring! Eftersom vi har ett så litet badrum får tvättkorgen fungera som ett avlastningsbord.


Kommentarer
Postat av: Moris

Du är verkligen superpysslig! Fina bilder också! Puss

2011-01-12 @ 20:14:27
Postat av: H-S

Jag som slängde mina sånna lådor... fast en va trasig så det kanske var lika bra. Men du fick dina väldigt fina!!

2011-01-12 @ 22:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0