Åtta saker ni inte visste!

För några dagar sedan utmanade Helena andra bloggläsare att berätta åtta saker om sig själva (som de flesta inte vet). Jag tyckte detta lät roligt så jag nappade på utmaningen! Här kommer alltså lite mer mer eller mindre nyttig information om tjejen bakom Hemtrevligt hos Johanna:

1. Jag har bott i södra Spanien i några månader och rest runt i Sydamerika i ytterligare några månader och pratar därför spanska. Då - obehindrat. Nu - med lite mer eftertanke, men det finns där!

2. Jag och Andreas har börjat läsa italienska. Mina försök till att prata italienska blir med spansk brytning!

3. Jag kan räkna upp 17 spelare i Milan utan problem. (Mycket tack vare en fotbollsintresserad sambo). Jag anser mig inte vara särskilt intresserad egentligen...

4. Mitt favoritgodis är choklad i alla former.

5. Jag drömmer om ett hus vid havet.



6. Mitt drömresemål är Mexiko. Jag vill både besöka turistbadorterna och åka ut till landsbygden och möta landsbefolkningen.


7. Jag tränar yoga och har upptäckt hur skönt det är för både kropp och själ.

8. Jag har varit "aktiv pysslare" i knappt ett år - fast jag har nog alltid haft det inom mig!

Jag gör som Helena och skickar utmaningen vidare till de som vill anta den! Samtidigt vill jag tacka er för alla fina kommentarer och önska er en trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: jenny

Ska nog anta utmaningen;)<3

2011-03-18 @ 12:30:23
URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: Andreas

jag visste allt :)

2011-03-18 @ 15:46:45
Postat av: Madeleine

Kära bloggvän!

Vad kul att få veta lite mer om dig. :) Jag fastnade verkligen för punkten där du skriver att du utövar yoga. Det gör jag också! Helt fantastiskt tycker jag!



Är det någon speciell form av yoga du tränar?

:)



Trevlig helg, ciao! ;)

Kram Madeleine

2011-03-18 @ 17:32:18
URL: http://mitthemochjag.blogspot.com
Postat av: Agneta

Tittar in för att önska dig en mysig helg

Kram Agneta

2011-03-18 @ 23:22:47
Postat av: Sofia

Vad spännande att ha bott utomlands!



Det är ju nästan som en heltäckningsmatta, det binder i alla fall ihop möbleringen väldigt fint!



Ha en härlig lördag!

2011-03-19 @ 10:04:54
URL: http://landinskan.blogg.se/
Postat av: Moris

En rolig utmaning!Jag visst också allt som Andreas. Hade antagit det absolut om jag hade en blogg!Tack för igår! Ha en mysig helg! Puss

2011-03-19 @ 12:53:23
Postat av: Tina

Kul med lite läsning om dej.

Hoppas du får en trevlig helg.

Kraam Tina

2011-03-19 @ 14:22:44
URL: http://villakarlslund.blogspot.com
Postat av: Madeleine

Hej:)



Wow, den yogaläraren låter häftig - unik!!!

Jag tränar yoga på sats och det är solhälsning, hunden, krigaren mm.. Jätte kul och härligt på alla sätt!!!



Just nu ser jag golden överallt... Jag drömmer verkligen om just den rasen. Hur löser ni det dagtid? Var det en stor omställning att skaffa hund?



Njut av den fantastiska dagen - tack för dina kommentarer!!!

KRAMIS

Madde

2011-03-19 @ 14:59:14
URL: http://mitthemochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0