Nu ska maskinen träs



Nu har jag införskaffat mig sytrådar och är redo för att börja sy. Jag har faktiskt inte kommit till skott än fast det var ungefär tre veckor sedan jag fick min symaskin. Varken tid eller ork har infunnit sig, men idag är jag peppad till tusen. Jag har massor av idéer och vet inte riktigt var jag ska börja! Till och börja med ska jag ta tag i byxlagningarna som har lagts på hög. Jag förstår inte hur Andreas lyckas få hål på tre byxor inom loppet av en vecka... Sedan så får vi se vad jag trär i för tråd och klipper i för tyg.

Kommentarer
Postat av: Moris

Lycka till med "syendet"! Puss

2011-03-16 @ 18:50:07
Postat av: ullamaria

Så fina bilder du har fixat,,,

nu har jag suttit en bra stund och läst om både rosa skjortor, hunden, Kina å lite annat.

Trevlig kvällsläsning innan läggdags,

kram ullamaria. Grattis åxå!

2011-03-16 @ 21:27:42
URL: http://www.mittlillahimmelrike.blogspot.com
Postat av: Beatrix

heja heja! smid medan järnet är varmt!

2011-03-16 @ 22:03:16
URL: http://beatrixmix.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Hej!!!



Ååå så spännande med nya maskinen!!! Jag köpte en på loppis för några veckor sedan. En gammal "Singer". Jag funderar dock på att lämna in den på service innan jag sätter igång, samt fråga hur man trär den. Haha...



Dina trådar ser väldigt fina ut, vackra att bara titta på tills man själv kommer till skott, hihi.



Kram Madeleine

2011-03-17 @ 15:25:42
URL: http://mitthemochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0