Utmärkelse!

Igår kväll hoppade mitt hjärta några extra slag och jag blev alldeles varm. Tänk att några värmande ord och tankar kan göra så mycket. Tack Tina (Villa Karlsund) för den fina utmärkelsen! Jag vill uppmärksamma följande bloggar:


Hos Mitt hem och jag blandar Madeleine tänkvärda och välskrivna texter med bilder ur vardagen och på inredning.


På bloggen Fabulös inspiration visar keramikern Frida upp sina
underbara kreationer. Fina bilder och mysiga texter.


Inredningsgalen ger inspiration med bilder och inredningstips.

Tanken med denna utmärkelse är att uppmärksamma bloggare med färre än 100 följare. Den som får utmärkelsen lämnar vidare den till några av sina favoritbloggar och länkar till den som gav den till dig. Skriv gärna en kommentar om bloggen du gillar.


Kommentarer
Postat av: Moris

Kul att bli uppmärksammad för det du skriver och lägger ut om ditt liv! Kul också att ta del av andras bloggar. Puss

2011-03-02 @ 17:36:04
Postat av: frida

Oj, tack för det! Nu blir jag lite extra mallig - tack och fin torsdagskväll!

Kram Frida

2011-03-03 @ 21:53:42
URL: http://fabkeramik.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0