Nu är det jul igen


Grannen är framplockad och pyntad med silverhjärtan. Jag är allergisk så det får bli den lilla minigranen i plast i år igen.



Änglarna står fridfullt under granens grenar.


Ljusslingan och adventsstjärnan ger det där mysiga julskenet som jag kan längta efter hela året.



Kryddnejlikorna sprider en härlig doft i rummet.



Tomten lurar i köket. Jag har fått den av kompis för många år sedan. Hon tyckte nissen liknade mig!



Glaskulorna är upphängda i sovrummet och nu väntar jag på att det ska bli vitt utomhus.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Åh vad mysigt :) imorgon åker alla saker fram här. Har städat idag så nu är lägenheten redo!



Tack för dina ord om vår lägenhet. Vi gillar golvet i vardagsrummet jättemycket, tyvärr vet jag inte vart det kommer ifrån då det låg här när vi flyttade in. Men det är någon form av oljad parkett...



Vilken härlig sammanställning av ditt bloggår du gjort :) Så fina bilder!!



Hoppas du haft en fin dag!

Kramar Emilia

2011-11-24 @ 15:34:56
URL: http://eemiliaas.blogspot.com
Postat av: Moris

Nu är det jul hos er ser jag! Synd att jag inte stannade till när jag var i stan! Men jag hoppas få se det på söndag! Ses i morgon! Puss

2011-11-24 @ 20:01:57
Postat av: Linnéa

Så mysigt juligt det ser ut! =)

2011-11-30 @ 12:41:03
URL: http://linneafagertun.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0